Si të kombinoni dietën dhe palestrën për rezultate maksimale

Si të kombinoni dietën dhe palestrën për rezultate maksimale

Duke punuar për humbjen në peshë ? Atëherë më shumë mundësi dëshironi rezultate sa më të shpejta. Na lejoni t’ju kursejnë kohë: Harroni dietat e zakonshme. Rezultatet e tyre nuk zgjasin dhe nuk janë aspak të shëndetshme. Ju keni mundësi të humbisni peshë në mënyrë shëndetshme, ju mund të filloni  …SOT!

Si të humbisni peshë shpejtë ?

Në qoftë se ju digjni 500 kalori më shumë se ju hani çdo ditë për një javë, ju mund të humbisni rreth 1 kg peshë.

Nëse ju dëshironi të humbni peshë shpejt, ju do të duhet të hani më pak dhe të ushtroheni fizikisht më shumë.

Për shembull, në qoftë se ju merrni rreth 1,200 kalori (1800 për meshkuj) në ditë, dhe stërviteni për një orë në ditë, ju mund të humbni ~ 2 kg në javën e parë, ose më shumë nëse pesha juaj është tepër e madhe. Është shumë e rëndësishme që konsumimi i kalorive të mos ulet më tepër se 1,200 , kjo është e rrezikshme pasi muskujt tuaj do të kenë nevojë për energji në mënyrë që të ushtroheni.

Si të ushqeheni për të humbur peshë shpejtë !

Rekomandohet të hahet një dietë që minimizon drithërat, ushqimet me sheqerna të shtuar dhe yndyrnat e kafshëve si në produktet e mishit dhe bylmetërat. Për humbje peshe të shpejtë, rekomandojmë të jeni të  fokusuar në fruta, perime , gjoks pule pa lëkurë, peshk, produkte të qumështit pa yndyrë, dhe mish pa dhjam.

Disa këshilla për ushqimin:

Hani perime, ju ndihmojnë të ndiheni të ngopur.
Pini shumë ujë.
Qëndro i zënë, ju nuk duhet të hani vetëm për shkak se ju jeni i mërzitur.
Hani vetëm në pjatë, ndërkohë që qëndroni ulur në tavolinë. Mos qëndroni para frigoriferit duke provuar ushqime të ndryshme.
Mos shmangni vaktet.

Ushtrime për të humbur peshë shpejtë !

Është koha për të lëvizur më shumë! Një studim tregon se humbja e peshës kërkon minimalisht një orë në ditë ushtrime të moderuara.

Gjimnastika djeg kalori të mjaftueshme pa u munduar tepër, kështu që është ideale për humbje peshe të shpejtë, por gjithashtu stërvitja duhet të përfshijë disa orë në javë të trajnimit me pesha. Për të djegur më tepër yndyrë, duhet që pasi te realizoni nxehjen e muskujve, të përpiqëni të sterviteni mjaftueshëm në mënyrë që të djersisni vazhdimisht për një orë pa ndërprerje.