Si të fitoni një lëkurë më perfekte, rinore dhe të shëndetshme: Kapitulli 2

Si të fitoni një lëkurë më perfekte, rinore dhe të shëndetshme: Kapitulli 2

Në këtë postim do të flasim për mënyrën se si mund të ndikojnë në lëkurën tuaj ushtrimet dhe mënyra e jetesës.Postimi është vazhdimi i një serie me këshilla për të përmirësuar shëndetin e lëkurës. Nëse keni humbur postimin I atëherë klikoni këtu për ta lexuar. Mos u shqetësoni, nuk do të jetë një postim që tju bëjë fajtor për “zgjedhjet tuaja të gabuara” (Na ndodh të gjithëve të kemi fundjava ku tradhëtojmë dietën dhe palestrën!).Shpresojmë që ju do të mësoni disa sekrete rreth lëkurës suaj dhe të inkurajoheni të filloni disa zakone të shëndetshme që do tju ndihmojnë që të keni lëkurën që keni dashur gjithmonë.

Përfitimet nga stërvitja

Jemi të sigurt që tashmë e dini se sa të mira mund të përfitoni për shëndetin tuaj nëse stërviteni, por a e dini se ndërsa ju jeni tonifikoni vithet tuaja, ju jeni gjithashtu duke luftuar shenjat e plakjes në lëkurën tuaj? Tani, kjo mund të ndodhë për shkak të faktit që sapo të filloni të stërviteni dhe të ndërtoni muskujt e rinj, lëkura juaj tendesot paksa ndërsa ju digjni dhjamin. Megjithatë, ndodh edhe si pasojë e rritjes së punës së zemrës.

Çdo gjë që promovon qarkullimin e shëndetshëm të gjakut ndihmon gjithashtu lëkurën tuaj të jetë e shëndetshme dhe e gjallë“, thotë Ellen Marmur, M.D. dhe profesoreshë e dermatologjisë në Universitetin e Mjekësisë në Mount Sinai.

Pastroni lëkurën nga tualeti para se të filloni stërvitjen.

Shkenca pas kësaj është se kur rritet qarkullimi gjakut si ju bëni me një seancë të mirë stërvitjeje, ju transportoni oksigjen dhe lëndë ushqyese më shpejt në qelizat tuaja të lëkurës.
Plus, ky proces ndihmon në nxjerrjen e mbetjeve dhe substancave negative, si radikalet e lira, të cilat mund të prishin kolagjenin dhe elastinën dhe të shpejtojnë shenjat e plakjes. Kur shkoni në palestër dhe djersisni, siç shpjegon Marmur, ju jeni në fakt duke kryer “pastrimin e lëkurës tuaj nga brenda-jashtë”.

Vetëm mendoni për atë shkëlqim të shëndetshëm që lëkura juaj merr pas një stërvitjeje të mirë.

Mund të jetë e vështirë ndonjëherë që të filloni një rutinë të re stërvitjeje ose të vazhdoni një aktuale, prandaj këtu janë disa këshilla për t’ju bërë ju të lëvizni për një shëndet më të mirë dhe lëkurë me më shumë shkëlqim!

Këshillat

Gjeni diçka që pëlqeni – Ju keni më pak gjasa të shkoni në palestër nëse nuk ju pëlqen të vraponi në një pistë vrapimi. Provoni yoga, kërcim, ecje në natyrë etj.
Mos qëndroni vetëm – Kur ju keni një shok stërvitjeje, ju do të mbani njëri-tjetrin të motivuar për tu ushtruar rregullisht. Kjo është shumë e dobishme në ditët kur je i lodhur dhe mund të bindësh veten “të tradhëtosh” palestrën.
Stërvituni aty ku mundeni – Nëse justifikimi juaj është se jeni shumë i/e zënë për tu stërvitur për 30 minuta në ditë, gjeni mënyra për të lëvizur në mënyrë që të përputhen orarin tuaj. Bëni mini-ëorkouts 5 ose 10 minuta gjatë ditës.
Shiko për mundësi të fitnesit – Ecni për në dyqan, market ose parkun që keni larg. Përdorni shkallët në vend të ashensorit. Bëni squats ndërsa ju bëheni gati në mëngjes. Nëse keni një punë që kërkon që ju të uleni për periudha të gjata, vendosni një alarm në telefon për t’ju kujtuar që të ngriheni dhe të bëni një çift xhiro rreth zyrës. Çdo pak ndihmon, dhe gjithçka ndryshon!
Ndrysho mënyrën se si e sheh ushtrimin – Në vend që ta shohësh stërvitjen si një ndëshkim apo diçka që duhet të durosh, shiko atë si një festë rreth shëndetit tënd dhe atë që trupi yt është i aftë të arrijë, pavarësisht se në çfarë niveli jeni.

Përfundimi: Gjeni një mënyrë për tu cuar nga vendi dhe për të lëvizur në një mënyrë që i përshtatet trupit tuaj dhe stilit tuaj të jetesës! Ajo do të përmirësojë shëndetin tuaj të përgjithshëm dhe lëkurën tuaj!

Klikoni këtu për të lexuar kapitullin e tretë.