Si të fitoni një lëkurë më perfekte, rinore dhe të shëndetshme: Kapitulli 1

Si të fitoni një lëkurë më perfekte, rinore dhe të shëndetshme: Kapitulli 1

A e dini që zakonet tuaja të ngrënies mund të ndikojnë në lëkurën tuaj?
Kujdesi ndaj lëkurs nuk ka të bëjë vetëm me rutinat tona ose produktet që përdorim ndaj lëkurës; ajo përfshin dhe atë që ne jemi duke ngrënë gjatë gjithë ditës.
Në fakt, ajo që hani mund të jetë po aq e rëndësishme sa serumet apo kremrat që aplikoni në lëkurën tuaj. Një dietë e personalizuar sipas nevojave tuaja do të ishte celësi për një tjetër dimension të bukurisë.
Ne shpresojmë që deri në fund të këtij udhëzuesi, lista juaj e ushqimeve do të përmbajë opsione të shëndetshme për lëkurën tuaj, kështu që ju mund të zbukuroheni nga brenda-jashtë !

Si ndikon ushqyerja në shëndetin e lëkurës tuaj?

Siç e përmendëm, zgjedhjet tona ushqimore mund të kenë një efekt të drejtpërdrejtë në shëndetin e lëkurës sonë.

“Ajo që hani mund të ndikojë në balancën e hormoneve, të shkaktojë puçra në fytyrë, të krijojë ose të zvogëlojë inflamacionin, i cili shoqëron plakjen e lëkurës”.

Ushqime të shëndetshme për lëkurën

Për të bërë zgjedhje të shëndetshme të ushqimit, do të duhet të dini se cilat ushqime do t’ju japin atë shkëlqimin që dëshironi.

Kemi më poshtë të përpiluar një listë të gjerë dhe të dobishëm të ushqimeve të pasura për lëkurën (dhe të shijshme), përfitimet që ja sjellin dhe rolin që ata luajnë në dhënien e shkëlqimit dhe shëndetit të lëkurës !

Avokadot:
Të bollshme në vitamina A, D dhe E
Yndyrnat monounsaturated hydrate lëkurës
Mishi i Lopës:
Acidet yndyrore Omega-3
Proteina nxit elasticitetin e lëkurës
Specat:
Vitaminat A, C dhe E
Acid Folik mbështet prodhimin e qelizave të reja
Niacin përshpejton ciklin qelizor, duke nxjerrë lëkurë të re
Kaliumi mban qelizat e lëkurës të hidratuara
Manaferrat:

Të pasur me antioksidantë
Acid Folik
Kalium
Brokoli:
Vitaminat A, B, C dhe E
Acidi folik
Kastraveci:
Kastraveci nuk i dobishëm është vetëm për sytë tuaj (edhe pse disa feta të vendoshura në sy janë të mrekullueshme për lëkurën rreth tyre).
Fitoni dyfish duke vënë disa feta disa kastravec në gotën tuaj me ujë!
Vitamina B ruan qelizat nervore dhe të gjakut të shëndetshme
Mban lëkurën të hidratuar
Cokollata e zezë:

Lexo:Cfarë duhet të hani që të vazhdoni punën?

Përmban nivele të larta të flavonoideve, një antioksidant, që shërben për të përmirësuar rrjedhjen e gjakut për një lëkurë me ngjyra të ndezura.
Veza:
Vezët, veçanërisht e verdha, mund të ndihmojnë në balancimin e hormoneve dhe moderimin e çrregullimeve të lëkurës dhe irritimeve të lidhura me hormonet.
E pasur me vitaminë A
Proteina
Perimet jeshile (Spinaqi dhe Kale)
Perimet jeshile janë në çdo listë të ushqimeve të shëndetshme, dhe për një arsye të mirë, ato gjithashtu bëjnë shumë për lëkurën tuaj!
Vitaminat A, C dhe E
Beta-carotene
Lutein
Phytochemicalet mbrojnë lëkurën kundër radikalëve të lirë
Caj jeshi:

Lexo: Caj Jeshil dhe Caj Matcha. Cilat janë vetitë që i bëjnë zgjedhje të zgjuara për shëndetin e trupit dhe lëkurës tuaj

I pasur me antioksidantë dhe tanin, të cilat kanë veti anti-inflamatore
Epigallocatechin gallate (EGCG), një catechin, mbron nga dëmtimi i diellit
Kivi:
Vetëm një kivi mbulon kërkesën tuaj të përditshme të vitaminës C, si dhe disa lëndë ushqyese të tjera që ushqejnë lëkurën!
Flavonoide
Acidet yndyrore Omega-3
Vitamina K

Lexo: Për dietën e personalizuar për të parë se cfarë duhet të konsumoni dhe cfarë jo

Bishtajat:
Fasule dhe bizele janë të mbushura me vitamina dhe minerale.
Vitamina C dhe E
Zink
Fasulet e zeza përmbajnë anthocyanine për të parandaluar dëmtimin nga radikalet e lira
Frutat e thata:
Frutat e thata nuk janë vetëm një snack i shëndetshëm, ato janë gjithashtuu të mrekullueshme për lëkurën! Për të qëndruar në anën e shëndetshme, largohuni nga produktet e kripura.
Arra përmbajnë acide yndyrore omega-3
Bajame përmbajnë vitaminë E
Fistikët përmbajnë vitaminë A
Frutat dhe Perimet e Portokall dhe të Verdha (Karrota dhe Kajsi, etj)

Prodhimi me ngjyrë me diell mund të ndihmojë mbrojtjen e lëkurës.
Vitamina C dhe A
Beta-karoten
Zeaxanthin mbron nga dëmtimi i radikaleve të lira
Lycopene ndihmon riparimin e lëkurës nga dëmtimi i radikaleve të lira
Domatet:
Këto fruta të kuqe të bukura përmbajnë shumë lëndë ushqyese për të ndihmuar në uljen e shenjave të plakjes nga ekspozimi UV.
Vitamina C dhe K
Lycopene
Vera e kuqe:

 

Nëse pirja e një gote nuk është në guston tënde, ka edhe një tendencë të vinoterapisë, ose banje në verë të kuqe!
Kosi:
Studimet sugjerojnë se kur ekziston një çekuilibër i baktereve në zorrë, mund të manifestohet në lëkurën tuaj në formën e akneve, inflamacionit, rosaceës dhe lëkurës së thatë.
Konsumimi i kosit që përmban probiotik, të tilla si acidophilus, mund të rivendosë ekuilibrin e lëkurës dhe të mbrojë bakteret e mira.

Herën tjetër që po e ngarkoni karrocën tuaj me ushqime ose i drejtoheni drejt frigoriferit për një snack, merrni disa ushqime të shijshme që do të ushqejnë trupin dhe lëkurën tuaj!

Klikoni këtu për të lexuar kapitullin e dytë.