Pse nuk po arrini që të përqëndroheni në punë? Cfarë duhet të hani që të vazhdoni punën?

Pse nuk po arrini që të përqëndroheni në punë? Cfarë duhet të hani që të vazhdoni punën?

Edhe kur janë në punë, foto të biskotave, pizzave dhe akulloreve mund ti shpërqëndrojnë, dhe këto foto të ushqimeve “Junk” janë pothuasje dyfish shpërqëndruese për syrin, krahësuar me foto të ushqimeve të shëndetshme, konfirmon një studim i Johns Hopkins University, i cili gjithashtu zbuloi që pas disa kafshave ëmëblsirë, njerëzit kishin po aq interes ndaj lakrës jeshile ushqimeve junk sa dhe për ushqimet junk.

Studimi, i cili nënvizon parapëlqimin e gabuar të njerëzve për ushqime yndyrore dhe me sheqer, dhe konfirmon pohimin  e vjetër që ju nuk duhet të bëni Pazar me barkun bosh, është botuar rishtazi në internet nga revista Psychonomic Bulletin and Revieë.
“Ne donim të shihnim nëse fotografitë e ushqimit, veçanërisht të lartë në yndyrnë, me kalori të lartë, do të ishin një shpërqendrim për njerëzit të angazhuar në një detyrë të komplikuar, tha bashkëautori Hoëard Egeth, një profesor në Departamentin e Psikologjisë dhe Shkencave të Trurit. “Kështu që u treguam karrota dhe mollë, dhe kjo i ngadalësoi ato. U treguam edhe foto të bilickletave dhe të kapëseve të letrave dhe kjo gjithashtu i ngadalësoi ata. Por kur u treguam tortë me çokollatë dhe Hot Dog, ata u ngadalësuan dy herë më shumë. ”

Së pari, Egeth dhe autori kryesor Corbin A. Cunningham, pjesë përdbërëse në Departamentin e Psikologjisë dhe Shkencave të Trurit, krijoi një detyrë të ndërlikuar kompjuterike, në të cilën ushqimi ishte i parëndësishëm dhe kërkoi nga një grup pjesëmarrësish që të gjenin përgjigjet sa më shpejt që të jetë e mundur. Ndërsa pjesëmarrësit punuan me zell, fotot shfaqeshin për 1 moment në periferi të ekranit – të dukshme vetëm për 125 milisekonda, gjë që është shumë e shpejtë për njerëzit që të kuptojnë plotësisht atë që sapo panë. Imazhet ishin një përzierje e imazheve të ushqimeve me yndyrë të lartë, me kalori të lartë, ushqime të shëndetshme, ose artikuj që nuk ishin ushqim.
Të gjitha fotografitë i shpërqendnin njerëzit nga detyra, por Cunningham dhe Egeth gjetën gjëra si Petullat, patate të skuqura, djathi dhe karamelet ishin dy herë më shumë shpërqendruese. Imazhet e ushqimit të shëndetshëm – si karrota, molla dhe sallata – nuk ishin më shqetësuese për njerëzit sesa ato jo ushqimore si biçikleta, llamba dhe topat e futbollit.

Më pas, kërkuesit e rikrijuan eksperimentin, por bënë që një grup i  ri të pjesëmarrësish të hanë dy copa cokollatë përpara fillimit të punës së kompjuterit.
Studiuesit ishin të befasuar kur kuptonin se pas ngrënies së ëmbëlsirës, njerëzit nuk u shpërqendruan aspak më shumë nga imazhet ushqimore me yndyrë të lartë, me kalori, sesa nga ushqimet të shëndetshme apo me fotografi të tjera.
Hulumtuesit pyesin tani nëse më pak çokollatë apo edhe snacks të tjera do të kishin të njëjtin efekt.

“Supozoj se ishte për shkak se ishte një sncak i shijshëm, me çokollatë”, tha Egeth. “Po sikur t’i jepnim atyre një mollë? Po sikur t’i jepnim atyre një pije freskuese me kalori zero? Po sikur t’u thoshim subjekteve se do të merrnin para nëse do ta kryenin detyrën shpejt, gjë që do të ishte një nxitje e vërtetë për të mos u hutuar. A mundet që fotografitë e ushqimit junk të pengojnë personat edhe në këtë rast? ”

Cunningham tha se rezultatet tregojnë se, madje edhe kur ushqimi është krejtësisht i parëndësishëm dhe madje edhe kur njerëzit mendojnë se po punojnë fort dhe përqendrohen, ushqimi ka fuqinë të vjedhë dhe të kapë vëmendjen – të paktën derisa të hamë pak.

“Ajo që gjyshja juaj mund t’ju kishte thënë për mos shkuar në dyqan të uritur në pazar duket të jetë e vërtetë,” tha Cunningham. “Ju ndoshta nuk do të bëni zgjedhje që ju nuk duhet ose zakonisht nuk do ti bënit.”